Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Mar 21, 2012

My Nutrition 123

Assalamualaikum semua..Da lama nk berkongsi tentang nutrisi 123 HERBALIFE yang saya ambil sejak 23 Februari 2012.  Baru lagi.. Walaupun pada awalnya hanya niat untuk mencuba pakej 8 hari (RM 95) dengan sahabat serumah Afifah, tp sekarang da daftar ahli & ada nutrisi sendiri. Alhamdulillah. Saya mohon cuma satu, moga Allah murahkan rezeki saya dan suami untuk terus membina kehidupan yang sihat bersama permata hati & generasi kami yang akan datang kelak. Matlamat saya untuk membina keluarga sihat dengan nutrisi 123 ini. Moga Allah kabulkan. amin!.

Nk dijadikan cerita mase minum yg pakej under sahabat serumah, cam tak ada apa2 kesan pn. Cuma hari ke 3 hingga akhir, asyik duk sakit kepala ja lps minum yg 1 & 2.. tp alhamdulillah Allah bg peluang lg untuk teruskan juga. Sambil2 tu duk promote kt my hubby jgk sal ni. Boleh abang kuruskan badan n resdung abang. Sayang cuma nk abang sihat je & bahagia bersama. Bila duk tengok abang start selsema, mulalah rase sakit jgk.. bukan kejap2.. 1 hari x berhenti2.. mg lps minum ni, abang akan beransur pulih. amin!.

Bila abang da redha, saya turun ke tempat pengedaran produk Herbalife di Pudu. 1st time pergi dgn Afifah sbb semangat nk belikan untk abang.. hehe. sekali dengan beli Pek Bisnes Antarabangsa untuk daftar ahli. xsilapnya 7hbln 3 baru ni pi HQ.. Saya balik Kedah 9hbln tu wt balik sekali ngan nutrisi 123 utk abang..

Nk tau sambungannya lg? next entry.. da letih menaip..

Ni gmbr utk nutrisi 123... ehsan google..^__^



Sebelum terlupa.. 
Herbalife bukan ubat @ supplement tapi....
 makanan gantian dan nutrisi yang berkhasiat

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...