Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Aug 28, 2011

Shopping Raye...(^___^)")

Assalamualaikum semua.
Sementara ade masa di pagi yg penuh barakah ni, sempat lagi aku layan "kertas putih" ni. Sebenarnya nk pi cari kain tudung satgi. Tp ni nk coret2 psl shopping raye kali ni dulu.. hehe..Semalam sempat bershopping sakan raye kt Penang. Sebenarnye x sakan mane pn. Beli baju raye abang je sbb yg aku da settle. Tunggu nk bt tudung bulat je 1 lg.. makan mase jgk 2. Arp2 sempatla.. kalu x xkuar umah la jawabnya aku raye n. Bercerita psl shopping ni, bukan pi ngn cik abang je tp semua pi termasuk mama, abah adik beradik ipar. Semua ad kt umah (Kedah) sekarang ni.  

Mule2 pi Sunway Carnival Mall @ Seberang Jaya, Penang sbb mmg rancang nk pi situ.. Kami bertolak lwt sikit dlm kul 12 lbh2, jdnya kejap je la boleh ronda2. Bile abang, abah da beli baju melayu, tup tap tup tap ad cdgn lak nk pi Jusco. emm.. lepas solat zohor kt masjid Sembilang kalu x clp la, terus kami pi Jucso.. Smpai2 terkejut la jgk.. igt jusco bese2 je.. tp punya la besar..hehe.. Siap banyak lagi pilihan berbanding kt Sunway tu.. Kalau la tahu.. pi situ je terus.. xla buang mase pi sunway tu..
 
Kt Jusco ni, cari2 baju kemeja & Tshirt untuk abang. Abis la jgk ratus2.. Mmg g2 la tiap2 tahun kalu time raye. hehe. Aku ni ad jgk tilik2 handbag. Sbb rase da puas pakai handbag ni..ngeh2.. abang duk suh ambik je sbb die yg bayar.. hehe. Tp aku ni ttbe rase x sedap ati sbb abang da banyak abiskan duit untuk aku. Sangat2 x sampai hati sbb sayang sayang sangat abang. Isteri solehah la katakan. (berbanggala plakkan.. ish2) tp InsyaAllah. Cukupkan dengan ape yg abang da belikan untuk aku untuk raye ni. Lagipun handbag aku ni bukan rosak pn. Still elok & setia berjasa pd aku insyaAllah sampai aku keje kot. hehe. Lepas 2 boleh la nk beli yg baru pn. Wt koleksi 5 6 bijik.. haha.

Aku siap cakap lagi "bile sayang da keje 6ti, sayang bli je ap2 untuk abang" hehe. Jangan kereta Honda City da la..hikhik ( ade makna tu)



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...