Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Aug 14, 2011

Tambah Koleksi Buku

Assalamualaikum
(^_______^) senyum lebar g2.. 
Tandanya ade something yg gumbira..hehe.
Semalam 13 Ramadhan pi date ngn Mr Cinta, 
my beloved husband.. 
bukan pi mana pn, juz pi Kulim jalan2 tengok buku kt Landmark Books, Kulim. Kebetulan kt c2 ade bt promosi sempena Ramadhan, 
start semalam 13 Ogos - 25 Ogos ni.

kami pi dlm kul 3.30 ptg.. dah agak lewat sbb kalau duk umh da mula masak  juadah puasa. Sebelum tu da buat puding laici utk pencuci mulut hari ni pah2 ujan plak. Ingat da x jd pi. Gara2 aku yg nk sangat bli satu buku ni, 
suamiku sanggup je ckp ya demi isteri tercinta.. ngeh3.. 
syukran abang. 
::I LOVE U SO MUCH::


Sebenarnya aku ni duk cari novel
7 hari mencintaiku karya Siti Rosmizah 
tp kt kedai buku 2 x de la plk. 
Kt Popular mmg ada sbb aku tgk dari c2 la 
yg jd semangat aku nk bli. emm.. 
xpe2 xde rezeki aku bli novel 2.. 
save bajet jgk la sbb novel tu harga die rm 32.90. 
Tp da mmg hantu novel.. ble dapat jd pemilik novel tu yg jd satu kepuasan..


Buku 1 lg yg aku nk sgt ni.. Selera Dapur Anis. Ni pun excited nk bli sbb tgk kt Popular mase pi date ngn suami ku Sunway Carnival Mall, Penang. Aku ni xpndai sgt pn masak, tp smgt nk cube tu memang selalu ade.. hehe. Alhamdulillah buku ni da jd milik aku & suami

Jom tgk buku yg kami beli semalam

~Mesti rajin memasak lepas ni~
~Buku terbaru ust Pahrol~
Sebab x dpt beli novel, aku bli buku..
mula2 abg cam ragu2 bes ke x.. 6pak kat cover bes.
tp isi blum tentu bes. Sbb nk ambik hati aku, takut ngajuk lg, abg beli jgk..
 bukak2 n try bace.. bg aku bes buku ni. x rugi beli. Alhamdulillah


~ni buku abang, tp buku aku jgk la kirenya..hehe~
~5 buah = RM 132.70~


Quran Saintifik tu da lame nk.. mase abg dpt anugerah buku Universiti lagi. Baru sekarang dapat. suke3.. Abis dt sbb buku. Tp bg aku xpe sbb xdikire membazir pun sbb kita dapat pengetahuan dari 2.. & adakalanya manusia boleh terkesan dengan isi kandungan sesebuah buku 2..


......Terima kasih yg x terhingga bt abang......

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...